zaterdag 17 maart 2012

Sephora 3 voor 10

Sorry voor de late post! Vandaag wil ik jullie nog kort informeren over het prijzencircus bij de V&D. Het prijzencircus begint op 22 maart 2012 tot 8 april 2012. Er zijn dan vele kortingen op allerlei producten. En dus ook bij de Sephora. Waarschijnlijk ken je de Sephora wel, dat is de make-up afdeling in de V&D. Normaal vind ik de Sephora wel een beetje prijzig, maar ze hebben wel goede producten! Natuurlijk heeft de Sephora net zoals de vorige jaren weer de actie: 3 voor 10 euro. Je kunt dus 3 Sephora eigen merk producten voor 10 euro kopen, behalve de palletes en accessoires.





Dit jaar ga ik met Laura beautyproducten kopen en ik heb er nu al zin in. We zijn een beetje aan het brain stormen over wat we zullen gaan kopen. Laura wil graag een foundation, een concealer, lipgloss en een nieuwe mascara. Maar je kunt maar 3 producten kopen en geen 4 voor 10 euro, dus ze zit te twijfelen. En ik weet nog niet precies wat ik wil hebben. Ook op andere producten die niet van het Sephora merk zijn krijg je korting. Een O.P.I. lakje lijkt me wel wat, ik wil het zo graag! Een O.P.I. lakje staat ook op mijn 6 thing I like wishlist. En voor de 3 voor 10 euro actie zit ik te denken aan misschien een lipgloss of lipstick of nagellak..... Ik weet het gewoon nog niet! Dus daarom heb ik voor jullie de vraag: wat zal ik gaan kopen, welk product zou jij aanraden?



Ga jij ook naar de Sephora?

XOXO Amy