zondag 29 januari 2012

6 Things I Like #1

Er zijn super veel dingen die ik nog graag zou willen kopen. Vandaag zet ik er 6 op een rijtje. Het zullen fashion dingen zijn, maar ook beautyproducten. Steeds als ik allerlei producten in winkels zie, denk ik: Oh dat zou ik graag willen hebben! Ik doe het dan toch maar niet, want ik heb al te veel gekocht. Eigenlijk zou ik gewoon een lijstje moeten maken met producten die ik de eerst volgende keer zal gaan kopen. Lees verder voor de producten die ik graag zou willen hebben/kopen.


Ik zou heel graag een mooie leren tas willen hebben. Een Cowboy Bag lijkt me wel wat, alleen de prijs valt me een beetje tegen... Hij kost 120 euro. Maar je hebt wel een mooie tas, die lang meegaat.



Een blush lijkt me ook wel wat. Eigenlijk gebruik ik nooit blush, ik heb er wel twee, alleen vind ik de kleuren niet mooi. De blush die ik graag wil moet niet te opvallend zijn, maar ook niet onzichtbaar.



Om make-up aan te brengen heb je natuurlijk kwasten nodig. Ik heb er wel een paar, maar ik zou er nog wat bij willen hebben. 



Ik zou heel graag een nagellakje van O.P.I willen kopen. Maar iets houdt me tegen, de prijs. Ik vind 13 euro voor een lakje best wel duur. Voor 13 euro kun je ook gewoon wat Catrice lakjes kopen. O.P.I is salon kwaliteit, ik hoor goede verhalen over de lakjes, dus misschien koop ik er wel een keer eentje. 




In de post over mijn favoriete kettingen, heb je kunnen zien dat ik dol ben op kettingen. Het maakt je outfit net iets meer af. Ik zie vaak meiden lopen met een uilenketting. Ze zijn zo leuk, ik wel er ook een!


Als laatste zou ik nog een mooie clutch willen hebben voor een gala op school. Bij de H&M zag ik een leuke zwarte glimmende clutch met een enorme strik. Ik vind strikjes sowieso al leuk, dus deze clutch wil ik heel graag hebben!
Dit was het alweer. Eigenlijk zijn er nog veel meer producten die ik graag zou willen hebben. Maar ik kan niet eeuwig doorblijven gaan!

Heb jij ook iets dat je graag zou willen hebben?

XOXO Amy