zondag 1 januari 2012

Shoplog: Den-Haag

Ten eerste gelukkig nieuw-jaar, meiden. Wij hopen dat jullie gezellig het nieuwe jaar in zijn gegaan! Samen met een vriendin ben ik naar Den-Haag geweest. 's Morgens vroeg zijn we ver-trokken en rond twaalf uur kwamen we aan. Ik was nog nooit in Den-Haag geweest, dus ik was erg benieuwd wat daar allemaal te beleven viel. We zijn naar het binnenhof geweest én we hebben ge-shopt. Klik gauw verder voor mijn shoplog.



Ik was al een tijdje op zoek naar een matte topcoat. Soms is het mooier om een matte finish op je nagels te hebben dan dat glanzende. Ik wist dat Essence een matte topcoat had, dus ik ging naar het Kruidvat. Helaas hadden ze hem daar niet. Aan de overkant van de straat was een Hema en zij hebben ook een matte topcoat. Gelukkig hadden ze hem daar wel. In het flesje zit 11 ml en hij kostte €2,50.


Hoewel ik al een aantal broeken heb, werd het tijd voor een nieuwe jeans. Het zou deze keer een wat stoerdere jeans worden; een lichte blauwe met wat lichtere vlekken. Nadat we langs een aantal winkels waren geweest, had ik nog steeds niet de perfecte broek gevonden. Ik heb al twee keer eerder een broek bij de Zara gekocht, waar ik altijd erg tevreden over was. De Zara heeft altijd van die smalle broeken, die ervoor zorgen dat ze altijd goed passen. En ja hoor, daar stonden een aantal broeken die op mij hadden gewacht, zodat ik ze kon passen. Nadat ik er een paar had gepast, bleef er eentje over. Dit is 'm geworden. Hij kostte €25,95.

Van voren

Van achter

Toen kwam ik een H&M tegen met alleen maar lingerie, accessoires en cosmetica. Natuurlijk moest ik daar een kijkje nemen. Alles was daar opgeruimd en dat maakt me blij. Ik hou er niet zo van als het in een winkel een grote rotzooi is en dat je tussen die bergen van kleren net dat leuke vestje moet vinden. Nadat ik een beetje had gesnuffeld tussen de sieraden, zag ik een hele leuke ketting. Het is doorzichtig parfumflesje dat lijkt op de Chanel N°5. Hij kostte €7,95





Als laatste ben ik naar de Lush geweest. De deur stond wage wijd open en de alle geuren kwamen me al tegemoet. Nadat ik wat had rondgesnuffeld viel mijn oog op de Australian Igloo. Dit is een suikerscrub met een mix suiker, cocos en eucalyptus. Hij ruikt echt super lekker. Hij kostte €2,48.




Daarna zag ik de Cynthia Sylvia Stout. Dit is een conditionerende shampoo met bier, citroen en cognacolie. Deze shampoo is speciaal voor pluizig en het belooft het haar te laten glanzen. Als iemand pluizig haar heeft ben ik het wel, dus ik heb grote verwachtingen. Dit is een mini, waar 100 gram in zit en kostte €6,95.




Als laatste zag ik de Glögg. Deze shower gel zit vol met kaneel en het recept is gebaseerd op de traditionele Zweedse warme wijn.  De Glögg ruikt heel sterk naar kaneel en nog meer warme winterse geuren. Dit is een mini, daar zit 100 gram in en kostte €6,95.




Ik ben zeker van plan om van de Lush producten een review te schrijven, dus die zie je binnenkort nog een keertje op de blog verschijnen.





Zijn er producten waar jij ervaring mee hebt?

XOXO Laura